تنهــایی
تنهــایی
را دوســــت دارمــــ
زیــــــرا.....
.
.
.
.
.
.
.
.زیرا کسی اذییتم نمیکنه:/
داشتم پست احساساتی میذاشتما:))))
را دوســــت دارمــــ
زیــــــرا.....
.
.
.
.
.
.
.
.زیرا کسی اذییتم نمیکنه:/
داشتم پست احساساتی میذاشتما:))))
- ۶۱۵
- ۰۹ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط