{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسکی بزنیم؟

ویسکی بزنیم؟
*این حرف را با خود به گور خواهم برد😂💔
دیدگاه ها (۰)

-چوچوووو

حق

این آرزو را به گور خواهید برد..

راجع به این کی کشت حرف بزنیم؟!

جوری که قاجار ها ایرانو نابود کردن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط