یه مدت پیش که چشمام خیلی ضعیف شده بودن رفتم دکتر چشم پزشک
یه مدت پیش که چشمام خیلی ضعیف شده بودن رفتم دکتر چشم پزشک بعد از معاینه گفت برو اتاق بغلی تا دوتا دستاتو گچ بگیرن...
گفتم اقای دکتر جه ربطی داره؟؟؟؟
گفت اگه دستاتو گچ نگیرم تا سه ماه دیگه کور میشی بدبخت ویسگونی ,
وات ساپ کم بود .تلگرام هم اضافه شد
گفتم اقای دکتر جه ربطی داره؟؟؟؟
گفت اگه دستاتو گچ نگیرم تا سه ماه دیگه کور میشی بدبخت ویسگونی ,
وات ساپ کم بود .تلگرام هم اضافه شد
- ۲.۱k
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط