{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه ذره به تباه بودن من بخندید ✋😂

یه ذره به تباه بودن من بخندید ✋😂
وقتی بچه بودم میرفتم رستوران
به کارشون میگفتم نوشابه آبی بیار ✋😐😂
وای چقدر احمق بودم
دیدگاه ها (۹)

می‌خوام دایرکتم رو ببندم ✋😂

بد ترین لحظه ی تاریخدیگه اینترنت ندارم 😐✋

میدونی نظر بی تی یا راجب به حجاب چی بوده

یه چیز میگم جرم بدید 😐🤍من نظر شخصیم راجب مقنعه دخترا اینه 😂...

part 2 استاد جذاب من

تو گالریم میخواستم عکسای اضافه رو پاک کنم دیدم یه کلیپ از م...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط