{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگفت با یاد من می‌خوابه

میگفت با یاد من می‌خوابه
ولی من همون شب با یه اکانت دیگه مخشو زدم هه...
دیدگاه ها (۰)

اگه با این چیز میزا گنده میشی من کوچیک همتونم

میگن چرا رل نمیزنی

معذرت خواهیشکست غرور نیس نمایش شعور است.

کمککککک

سلام دوستان من از ویسگون میرممامان بابام سخت گیرنتروندا نگین...

امشب دیگه خیلی زر زدم شب بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط