{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی به نظرت تو نباید بیای پی ؟😂

خدایی به نظرت تو نباید بیای پی ؟😂
منم برای اینکه دلت و نشکنم ۵ تا ویدئو میزارم خوبهه؟؟
دیدگاه ها (۰)

خدایی من برم بخوابم الان ننم میاد جرم میدههه

@cgxgf فالوش کنین

الان این ویدئو ها چه تعصیری تو زندگیت داره که هی گزارش میکنی...

نمیدونم چرا پست میزارم درحالی که بقیه تو تیک تاک و پینترست و...

کپشن برای ضد حال

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط