{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💪 💪 💪 💪

💪 💪 💪 💪
خودش اخرش اومد و شد مرحم واسه دردایی ک خودش زد
دیدگاه ها (۲)

totom😎 😎 🐦 🐦

#my_love

😇 😇 😇 😍 😍 😍 😍

باید گـــذشته رو فــــراموش کنــم اینــو اون میگہ😕

من امده ام...

یادت نره وقتی بقیه بهت زخم زدن کی مرحم زحمات بود (:🥹💟

ادم چقد میتونه صبر کنه و بعد مرگ خودش بگه من واسه چی صبر کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط