{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها...یه سوتی بسیار بسیار بزرگ دادم تو این ارت😃😃اگر فه

بچه ها...یه سوتی بسیار بسیار بزرگ دادم تو این ارت😃😃اگر فهمیدین(فقط قدیمیا می دونن
دیدگاه ها (۱۷)

تا الان ده هزار بار روبوسی و تبریک عید و سلام علیک اه😐

خب دوستان...چشم دارک ارتمیس به جای سفید سیاهه

خب سال جدید شروع شد اگه بدی ای از من دیدین بدونین سال دیگه ه...

راستی نگفتم امضا جدیدم😂حافظه(اصلا دوستم برام اختراعش نکرد)

New art

بچه ها فهمیدین این گوگولی کیههههه؟

★ 𝖭𝖾ᥕ ᖘ𝗈𝗌𝗍 ★.𝆤࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛..࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛𝆤🐰 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط