{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فمبوی وهابی

فمبوی وهابی
کراش ملاهای سنی زاهدان
ما بهش میگیم ممد طالشی اما خودش به خودش میگه ممد فاضل🏳️‍🌈🏳️‍⚧️
دیدگاه ها (۱۹)

عاقبت 🥰

عه

سوکارنو

طالبی؟

میگه جمهوری اسلامی از همیشه ضعیف‌تره، آمریکا و اسرائیل ۴۰ رو...

حالا هی من میخوام بخوابم نمیتونم... یه پشه ای چند روزه کراش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط