{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ ببخشید یادم رفته بود من فقط وقتی وجود دارم که تو چیزی

آخ ببخشید یادم رفته بود من فقط وقتی وجود دارم که تو چیزی نیاز داشته باشی ...
دیدگاه ها (۴)

😊 😊 😊

هیچ کس از تنها موندن خوشش نمی آد.اما به محض این که به هم نزد...

کسی با او نه و او با همه کسنماند هیچکس ، او ماند و بس

جز فکر تو در سرم همه عین خطاست...مولانا

ببخشید برای فعالیت کم🙏🏻اصلا یادم رفت ویسگون وجود دار-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط