{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم کیک تولد دوستم :-)

اینم کیک تولد دوستم :-)
دیدگاه ها (۱۱)

اوممم بعد از ی تمرین والیبال ٣ ساعته چی میچسبه خب معلومه گلا...

همه بپرسن صندلی داغه البت از یکی از دوستان کپی کردم

لپ دوسامو بوسش کردم جا رژم رو لپش موند خخخخخ

بعضیا...

اینم یه کیک تولد 🥰🥰🥰تولدت مبارک رفیققققق...💖💖💖

جاتون خالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط