{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بستنی عروسکی واسه تو😋البته خودم بجات میخورمش😂

بستنی عروسکی واسه تو😋البته خودم بجات میخورمش😂
@Diyare_kurd
دیدگاه ها (۱۱)

سطلی مگـــــر اثر کند😂😋

اگه این گوگولی رو در خونتون ببینین چیکارش میکنین؟خودم میخورم...

یکی واسه من بستنی نعنایی بخره گناه دالم🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط