{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

°°°

°°°
دیدگاه ها (۶)

لایک داره ها

همه کامنت بزارن

یکی هست... تو قلبم... که اسمش گلوبول قرمزه و کارش خون رسانیه...

وَقتئ بَرآش مُهِم نیستی

اتاقِ وضعیتِ «دکترین حَد» - تحلیلِ راهبردیِ صحنه: «تثبیتِ پی...

واقعیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط