{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هَََمینِِِِه کِِِ هَََ

هَََمینِِِِه کِِِ هَََ
دیدگاه ها (۴)

بزرگ ترین اشتباهم این بود ، بعضی هارو به آدم حساب کردم

هَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ

#سورنامن یه آدم لالم که زیاده حرفام

هههه ک..... ص ننش مادر ج.. ن.... د. ه هیتره

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط