{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا از همون اول دوسم داشتی یا مثل دخترای دیگه بودم برات

اصلا از همون اول دوسم داشتی یا مثل دخترای دیگه بودم برات بخدا دلتنگتم برگرد لعنتی تقصیر من نبود
دیدگاه ها (۰)

اگه سنگ‌ بودم هنوزم دوسم داشتی?¿🥲

بخدا تقصیر ما نبوده😭😭😭 (اصلا اشکالیم نداره خانومی😝)#manon #k...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط