{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت نباید بہ اجبار خندید

هیچ وقت نباید بہ اجبار خندید
گاهے بــاید با نہایت آرامش گــریہ ڪرد
لبخـــند بعد از گریہ
از رنگــــین ڪمــان بعد از بـاران هم زیبـــاتره❤
دیدگاه ها (۱)

*_*

:(

صب زمستونیتون بخیر*_*

هعی-_-وسط یه خواب شیرین بیدار بشی-_-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط