{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش این اسمش ماشینه 😕 دفتر خاطرات ک نیس😐 😂 😂

داداش این اسمش ماشینه 😕 دفتر خاطرات ک نیس😐 😂 😂
دیدگاه ها (۸)

شوتی بازاش😍

همیشه شوتی یه صلاح گرم داره😂 👌

سرما نخوری زندگی😍

همزاد كویرم تب باران دارمدر سینه دلی شكسته پنهان دارمدر دفتر...

این نقاشیو تو دفتر خاطرات دوستم کشیدم🌝💚همه دارن دفتر خاطراتش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط