{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😏

😂😂😏
دیدگاه ها (۲۵)

خودمم لایک فالو کنید ممنون میشم عشقای من 🌹🇹🇷🇵🇸🇮🇷🇦🇫

همه جواب بتین 🇦🇫🇮🇷🇵🇸🇹🇷💐🖐🥰

عشقای من لایک فالو از یادتان نره🇦🇫🇮🇷🇦🇫🇮🇷🇦🇫🇮🇷🇦🇫🇮🇷

جواب صحیح کومنت کن ممنون که لایک میکنی 🤟

مورفین فقط صداش... 🥹

هرکی یه غمخوار داره... یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه...

آرزوی کودکیم بود ببندم اورا تا توانم بعد عاشورا ببینم لب خند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط