خب خوشگلا دیگه من داخل ویسگون فعالیت نمیکنم گوشی جدید خری
خب خوشگلا دیگه من داخل ویسگون فعالیت نمیکنم گوشی جدید خریدم ۱۳ نرمال و روی گوشیه آیفون فعک نکنم ویسگون نصب شه دوستون دارم بایی💞😇
- ۲۱۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط