{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برو سرت را با دیگران گرم کن.....!

برو سرت را با دیگران گرم کن.....!
من دیگر سر گرم کننده نیستم....؟!
میسوزانمت.....
دیدگاه ها (۲)

دیگرالکل هم آرامم نمیکند!
آری الکل هم وقتی فهمیدمرهم درداست....

تو رفتىاما همه چیز را در آغوش من جا گذاشتى!!!

من برم لالا کنم. شبتون شيک . بوس. باى باى

هرکى بيداره بياد بحرفيم حوصلم پوکيد..!!!!

نوشته بود:"هر جا حس کردی دنیای آدما داره غرقت میکنه، یا چشما...

نه من مصرف کننده نیستم اصن🙄

روتین صبح دخترا بیدار شو🛏صبحانه بخور🍎روتین پوستی انجام بد💆🏻‍...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط