نکته: بچه ها این اکانت سومیه که زدم و امیدوارم نپره. تو
نکته: بچه ها این اکانت سومیه که زدم و امیدوارم نپره. تو مدتی که اکانتم پریده بود توی این بودم.
و اینکه بالاخره تیک تاک نصبیدم و میخوام فعالیت رو از خودم توش شروع کنم.
خوشحال میشم فالو کنین^^❤️✨️
و اینکه بالاخره تیک تاک نصبیدم و میخوام فعالیت رو از خودم توش شروع کنم.
خوشحال میشم فالو کنین^^❤️✨️
- ۱۹۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط