{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توهَمون‌یاری‌هستی‌که‌شَهریار‌میگه:

توهَمون‌یاری‌هستی‌که‌شَهریار‌میگه:
بدون‌وجودش‌شَهر‌ارزش‌دیدن‌نَدارد...!❤️
#عشقم
دیدگاه ها (۰)

#عشق

آپدیت هارپرز بازار کره از عکسهای جدید جونگکوک

چرا آرمی آنقدر تاکید داره که بی تی اس راه رو هموار کرده ؟

تو قشنگی... 💚بفرس برا همونی که میدونی 💋❤تو همان یاری هستی که...

‌‌‹ تو دقیقا همون قسمت قشنگ زندگیِمنی که همیشه به وجودش میبا...

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط