{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏اگه موزیک نبود سکوت مارو میخورد

‏اگه موزیک نبود سکوت مارو میخورد
دیدگاه ها (۱)

آدم از نزدیک تریناش که ضربه میخوره نمیشکنه؛ میمیره!

اگه حرفشو زد بعد گفت شوخی کردمتو باور کن تو جدّیش بگیر

😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

بعضی وقتا فقط خسته‌ای:)نه قهرینه تنهاییو نه عاشق...

متکبر رو قهوه ای کن

اگه مارو دیدی زیارت قبول اگه ندیدی لیاقت نبود.❤️‍🩹✋️

اگه هم جمهوری اسلامی شکست میخورد ترامپ میخواست روحانی رو بیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط