گاهی "دوســــت داشتن،
گاهی "دوســــت داشتن،
پنهــــان بماند قشنگ تر است...
دوست داشتن را؛
باید کشـــــف کرد..
بايد دركــ كرد..
بایـــد "فهــمید"
پنهــــان بماند قشنگ تر است...
دوست داشتن را؛
باید کشـــــف کرد..
بايد دركــ كرد..
بایـــد "فهــمید"
- ۴۷۲
- ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط