{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه بخاطر اون 80% گریه میکنم~_~

من همیشه بخاطر اون 80% گریه میکنم~_~
دیدگاه ها (۳۰)

گفتگوی من با... خودم^_^دوتا اکانت واتساپ ساختم با خودم چت کر...

همین الان یهویی گریهههههه

:)

دلمممم میخواد جوک بی‌مزه بذارم خو:|

یه دور اول بخاطر تو گریه میکنم🫠🖤

منی که همیشه بی صدا گریه میکنم💔

اگه بخاطر این بن بشم گریه میکنم🌚🎀 چون نزوکو مو هاش بلده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط