{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش دستان خدا پیدا بود ...

کاش دستان خدا پیدا بود ...
تا در آن وقت که بی حوصله و تنهایی ...
ودلت از غم دنیا مملو ...
بزنی تکیه بر آن ،
و بخندی به همه رنج جهان ... !
دیدگاه ها (۲)

بهار هم که نباشد ... ،به مهربانی تو ،از شکوفه لبریزم ... !

من را زیر خاکستر جا گذاشتی !!!آهای با توأم ... تو !یادت نرود...

میدانم که میایی از مغرب آسمان .. میایی و به #کعبه تکیه میدهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط