{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرتون من تمهابرم پیش شوهرم خطر نداره؟؟

به نظرتون من تمهابرم پیش شوهرم خطر نداره؟؟
دیدگاه ها (۰)

وادافااااخخخخ

اینم برای خداحافظی تا چند سال اینده اگه جون سالم به در ببرم

جونگین دارم میام پیش تو یا سهون یا بقیه اعضا زندگی کنم اوکی؟...

هوکی ولی منم میخوام برم پیش جونگین زنرگی کنم

"نداره حس تنه من""چون یه سره برف""نقطه سر خطر"

شوهرم من فقط مال اون هستم شوهرم: https://wisgoon.com/bts_lov...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط