{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه آدم کور شیشه الماس یکیه حکایت خیلیاست.. :)🖤

واسه آدم کور شیشه الماس یکیه حکایت خیلیاست.. :)🖤
دیدگاه ها (۱)

توی تاکسیک ترین مودِ خودم قرار دارم.

اوه چه بارونی میباره اینجا جاتون خالی، 😂هوا چند نفرس

فرند رفیق دادا بیا پیبچه سال نیاد...

#استوری

حکایت خیلیاست....

عروس خانم pardasho دارن؟بلہ اما کنترل gooh ندارھ.حکایت خیلیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط