{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

↻هـِْـِْـِْـِْے↻ ⇦فلانـِْـِْے⇨

↻هـِْـِْـِْـِْے↻ ⇦فلانـِْـِْے⇨

لازم نکـِْـِْرده✖ مـِْـِْـْارو آدم حسـِْـِْـِْاب کنـِِْْـِْے⇨

همیـِْـِْـِْـن ↯کـِْـِْـِْ بتـِْـِْـِِْْ ثابتـِْـِِْْـِْ ❌کـِْـِْـِْـِْردیم↻خِْـِْـِْـِْر خودتـِْـِْـِْے↻ . 《کافیـِِْْـِْـِْہ》
دیدگاه ها (۱)

آقا آرمین..

و باز هم آقا آرمین

ﺩﯾـﺮ ﺷـﻨـﺎﺧـﺘـﻤـﺖ !ﺗـﻮ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﺧـﻮﺏ ﺑـﻮﺩﯼ ...ﻭﻟـﯽ ﺧـﻮﺩﺕ ﻧـﺒـ...

بله

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط