فرشته مهربان من..خاتون تمام لحظه های من..بانوی لحظه های ع
فرشته مهربان من..خاتون تمام لحظه های من..بانوی لحظه های عاشق شدنم...بگزار تا بگویم هرچه که دارم از تو دارم همین نفس کشیدن هارا,,همین زنده بودن را. تا نفس میکشم و زنده ام مدیون توام..ممنون که اجازه ام دادی تا مرد تمام دقایق تو باشم..شانه های من تکیه گاه توست...
- ۴.۳k
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط