*شاید بعضیا ربط مین هه جین رو به جونگ کوک ندونن..پس یه تو
*شاید بعضیا ربط مین هه جین رو به جونگ کوک ندونن..پس یه توضیح کلی مینویسم*
مین هی جین مدیر عامل یکی از ۶ کمپانی های هایبه...کمپانی Ador!
یه مدت همه جا این خبر پخش شد که هایب میخواد این زن رو اخراج کنه چرا؟ چون هه جین اطلاعات شخصی آیدل هارو بدون اجازه همه جا پخش میکرده میفروخته..ینی رسما میخواسته برینه به هایب و بیگ هیت و ایدلاش!!
ببینین..خیلی چرت و پرت میگفت..میگفت هایب از من اسکی رفته..بی تی اس کلا از من کپی کردن همه چیو...ودف🤣
میگن این وسط اومد چتاش با بنگ پی دی نیم رو همه جا پخش کرده..و خب جملات و حرفای چرت و پرت... اعم از اینکه بنگ پی دی گفته بوده چون بی تی اس فن گرلای زیادی داره نظرته یه گروه دخترونه بزنیم ... بی تی اسی دیگر..ولی از جنس مونث!! و بله..همون نیوجینز🤣
به خاطر همین موضوعات بود که اخیرا همه جا پرشده بود از "بی تی اس بعدی کیه؟" "دخترای بی تی اس" و از این کسشرا🤣
*خلاصه...خیلیا گفتن منظور جونگکوک از پست جدیدش، این بود که مین هه جین از نیوجینز هم داره استفاده میکنه..که مشخصه میکنه...برای عقب انداختن و بد کردن بی تی اس مثلا نیوجینزو رو کار اورد با کلی برنامه و اینا🤣
-در کل بعضیا میگن جونگکوک هدفش حمایت از بندای جدید و جوون و کم سنن که مورد سو استفاده ادمای کثیفی مثل هی جین قرار میگیرن!
همین...فعلا تا هیچی مشخص نشده، دیگه راجبش بحث نکنین!
(من خودم بانیم و قصد هیچ توهینی به نیوجینز نداشتم...لطفا منظورم رو اشتباه نگیرین💁🏻♀️)
مین هی جین مدیر عامل یکی از ۶ کمپانی های هایبه...کمپانی Ador!
یه مدت همه جا این خبر پخش شد که هایب میخواد این زن رو اخراج کنه چرا؟ چون هه جین اطلاعات شخصی آیدل هارو بدون اجازه همه جا پخش میکرده میفروخته..ینی رسما میخواسته برینه به هایب و بیگ هیت و ایدلاش!!
ببینین..خیلی چرت و پرت میگفت..میگفت هایب از من اسکی رفته..بی تی اس کلا از من کپی کردن همه چیو...ودف🤣
میگن این وسط اومد چتاش با بنگ پی دی نیم رو همه جا پخش کرده..و خب جملات و حرفای چرت و پرت... اعم از اینکه بنگ پی دی گفته بوده چون بی تی اس فن گرلای زیادی داره نظرته یه گروه دخترونه بزنیم ... بی تی اسی دیگر..ولی از جنس مونث!! و بله..همون نیوجینز🤣
به خاطر همین موضوعات بود که اخیرا همه جا پرشده بود از "بی تی اس بعدی کیه؟" "دخترای بی تی اس" و از این کسشرا🤣
*خلاصه...خیلیا گفتن منظور جونگکوک از پست جدیدش، این بود که مین هه جین از نیوجینز هم داره استفاده میکنه..که مشخصه میکنه...برای عقب انداختن و بد کردن بی تی اس مثلا نیوجینزو رو کار اورد با کلی برنامه و اینا🤣
-در کل بعضیا میگن جونگکوک هدفش حمایت از بندای جدید و جوون و کم سنن که مورد سو استفاده ادمای کثیفی مثل هی جین قرار میگیرن!
همین...فعلا تا هیچی مشخص نشده، دیگه راجبش بحث نکنین!
(من خودم بانیم و قصد هیچ توهینی به نیوجینز نداشتم...لطفا منظورم رو اشتباه نگیرین💁🏻♀️)
- ۱.۴k
- ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط