{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختره با کلی آرایش به پسره میگه:

دختره با کلی آرایش به پسره میگه:


واقعأ شما پسرا این دختر چادریا رو از ما بیشتر دوس دارین؟


پسره خیلی رک گفت: آره!!!

دختره جواب داد:
پس اگه دوسشون دارین چرا نگاهشون نمیکنین و سرتون رو میندازین پایین از پیششون رد میشید؟؟؟

پسره گفت:
آره تو راس میگی ما نباید سرمون رو پایین بندازیم!!

اصلا سر پایین انداختن کمه؛
باید تعظیم کرد در مقابل یادگار حضرتــــــــ زهــــــــــــرا ...

اینم به افتخارچادریا
دیدگاه ها (۶)

نااااازی الهی ~__~

نبـــودم ک برا داداش رضا جونم تولد بگیـرم امیدوارم دیـر نشده...

♥♥

ویسگوونیا الهی غرق از خوشبختی ها باشین☺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط