با نبودنش که کنار میای
با نبودنش که کنار میای
فقط یک درصد از راهو رفتی. همه ی سختیش بقیه ی راهه، کنار اومدن با خودت:)
فقط یک درصد از راهو رفتی. همه ی سختیش بقیه ی راهه، کنار اومدن با خودت:)
- ۴۵۱
- ۰۳ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط