{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در بزن 😂 😂

در بزن 😂 😂
دیدگاه ها (۸)

لامصب همش ب ما میگفت نخوندم اما خودش بالا میگرفت😐 ...

قبول دارین؟!😐

راسته؟!یا کلکشه؟!

ببخشید پول خورد نداری مسواک بگیرم؟!

بخشی از کلیپ رو کامنت کن: برادر ، برادر ضربه آخرو بزن شاهد و...

زدی دوباره بزن بزن که خوب می زنی#بزن#ایران#ایران #ذولفقار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط