{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی رفت

هر کسی رفت
از این دل بجهنم اما...
تو نباید بروی از دلِ من
میفهمی؟
دیدگاه ها (۱)

#با_دلبر😍 همه از گشنگی "ضعف" میکننمن از صدای تو

تو قشنگ ترین اتفاقی هستی که تو زندگیم افتاده❤ ️🍃 🌸

کی به کیه وقتی عشقم یکیه 😊 😍 ❤ ️

'تو فقط آمده بودی که دل از من ببری؟ بروی، دورشوی، قصه و رویا...

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط