{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دلتنگتم .

خیلی دلتنگتم .
24تیر....15مرداد
أخمو جونم بیا دیگه
دیدگاه ها (۳)

چه کسی گفته:عشقبا «عین» شروع شده وبا «قاف» تمام می‌شود؟!عشق ...

Rahman

خدایا خودت کمکم کن،از این بلاتکلیفی رهایی پیدا کنم🙏

دایی جونم خیلی دلتنگتم نمیتونم باور کنم رفتی روحت شاد ❤️

داداش جونم دلتنگتم😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط