{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدی هست چون خدایی هست!

امیدی هست چون خدایی هست!
دیدگاه ها (۱)

تقدیم دوستان!

بفرمائید.

یارب

یا مولای یابن الحسن !!

امیدی هست...#مود_سکوت_رنگ_آرامش_خدا_کلیپ مود_آهنگ_موسیقی_زیب...

ناامید از هر امیدی..:)

- هیچ امیدی نارم ز کس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط