{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها ببخشید نبودم من برادرمو تازه از دست دادم حال خوبی

بچه ها ببخشید نبودم من برادرمو تازه از دست دادم حال خوبی ندارم برادرم فقط ۱۸ سالش بود 😔🖤
دیدگاه ها (۱۱)

دلم برات تنگ داداش😞🖤😔

کدوم؟

بچه ها ببخشید چند وقتی نبودم

ادیت خودمه

شرایط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط