{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضیا واسه اینکه آدم هستم، بها میدم

به بعضیا واسه اینکه آدم هستم، بها میدم
نه واسه اینکه آدم هستن
دیدگاه ها (۲)

به بعضیا واسه اینکه آدم هستم، بها میدمنه واسه اینکه آدم هستن

‏خیلیا هستن که حالتو میپرسن، ولی فقط بعضیا هستن که حاضرن واس...

دروغ نمیگم بعضیا ماهم هستن

واسه بعضیا که نمیدونن.........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط