{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا 😂 😂

دقیقا 😂 😂
دیدگاه ها (۳)

‏هدیه ولنتاین باید این باشه نه گل و شکلات و این چرت و پرتا

💔

منفی 26 یعنی چی 😨 فیریز خونه ما منفی 21 😑

دما هوا اینجا منفی 4 شهر شما چی؟

دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 😂 😂 😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط