{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا !

خدایا !
وقتی از من گرفتی و به من بخشیدی،
فهمیدم که معادله زندگی،
نه غصه خوردن برای نداشته هاست،و نه
شاد بودن برای داشته ها........
دیدگاه ها (۱)

ای جوووونم

بدون حرف

خدایامن خالیِ خالی امیعنی پُرِ پُر هستم از غیر تو...!خدایا ب...

بدون حرف

برد با اونیه که فهمید ،زندگی ارزش غصه خوردن نداره....الهي هم...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط