{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به اوبگویید دوستش دارم..

به اوبگویید دوستش دارم..
دیدگاه ها (۱۵۹)

چقدر شبیه " آدم ندیده ها" میشوم وقتی تورو میبینم

😌

بامن خسته مهربان تر باش.....من همانم که دوستت دارد.

قسم به حقارت واژه وشکوه سکوتکه گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست.....

خیلی دوستش دارم🫠

دوستش دارم 🫂❤️

ادبیات رپ ..دوستش دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط