یادم می آید گفته بودی
یادم می آید گفته بودی
ساده و کوهتاه نویسی را دوست داری!!
تقدیم به تو:
ساده و کوهتاه،،تنها همین۲ کلمه:
برگرد.غمگینم..!!
ساده و کوهتاه نویسی را دوست داری!!
تقدیم به تو:
ساده و کوهتاه،،تنها همین۲ کلمه:
برگرد.غمگینم..!!
- ۲۷۸
- ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط