{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو همین جوری کشیدم دیدم خوب شده گفتم بزارم 😅

اینو همین جوری کشیدم دیدم خوب شده گفتم بزارم 😅
دیدگاه ها (۲)

ولی خیلی زیاد روی نکنید😅😉

میشه هدف.....#انگیزشی #انگیزه #کلیپ_انگیزشی

دیگه خستم از حرفات......#موزیک_غمگین

از اول می دونستم اشتباه.....#موزیک_غمگین

اینو دیدم گفتم بزارم

سمممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط