{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏داریم یواش یواش به ساعات ملکوتی ‎زلزله ها نزدیک میشیم!!!

‏داریم یواش یواش به ساعات ملکوتی ‎زلزله ها نزدیک میشیم!!!


#بسیج_سایبری
دیدگاه ها (۴)

غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزدکه دگر بدین گرانی نتوان کشی...

انا لله وانا الیه راجعون . . . 🔺 مرگ همه خدمه نفتکش ایرانی ت...

یارب روا مدار که گدا معتبر شود :))#بسیج_سایبری

ما فعال و خندانیم گسل های ایرانیم #بسیج_سایبری

وایییی داریم نزدیک سی تا میشیم 🥺

داریم به 300 تایی نزدیک میشیم لیلیلی🗿

به فصل کاش پسر بودم داریم نزدیک میشیم 🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط