بفرمایید
بفرمایید
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من تحمل ندارم پست بزارم بعد بخورم
دوتا گرفتم به همه برسه
فقط خواهشا یه طوری قسمت کنید به همه برسه جمعیت زیاده
ممنون میشم عدالت هم رعایت بشه
دلم نیومد تهناتهنا بخورم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من تحمل ندارم پست بزارم بعد بخورم
دوتا گرفتم به همه برسه
فقط خواهشا یه طوری قسمت کنید به همه برسه جمعیت زیاده
ممنون میشم عدالت هم رعایت بشه
دلم نیومد تهناتهنا بخورم
- ۸۶۴
- ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط