{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیییییی خوشحالم

خیلیییییی خوشحالم
ریاضی رو دادم و از شرش خلاص شدممممممممم
عربی و فارسی مونده که آسونن
دیدگاه ها (۰)

کوشولوی منههههههه

پولللللللل

که گه گه که گه گگگگگگمیدونید خیلی خوشحالم امتحان سومم بود وگ...

امروز امتحان فارسی دادم نمیدونم عربی رو کجام کنم دیگه...💔کیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط