{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشق دوم بودم همیشه. . .

عشق دوم بودم همیشه. . .
دیدگاه ها (۱)

زلف بر باد مده . . .

آرامشم تویی. . .

اشک ریختم واسه کسی که هیچ وقت دوست داشتنمو باور نکردافسوس که...

کاشششششششش

همیشه وسطیه بودم .))

همیشه جیسو بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط