کاش خبر های خوب سر زده از راه میرسیدند دستمان را می گرفتن
کاش خبر های خوب سر زده از راه میرسیدند دستمان را می گرفتند و میبردند جایی که نه غم باشد نه دوری
نه دلتنگی باشد نه فاصله نه تنفری باشد نه بیزاری کاش دست اتفاق های خوب انقدر قوی بودند که میشد تمامان را یکجا بهشان بسپاریم که دیگر فوبیای فردای دوباره در وجودمان تکثیر نکند...
نه دلتنگی باشد نه فاصله نه تنفری باشد نه بیزاری کاش دست اتفاق های خوب انقدر قوی بودند که میشد تمامان را یکجا بهشان بسپاریم که دیگر فوبیای فردای دوباره در وجودمان تکثیر نکند...
- ۲.۰k
- ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط