{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بچه ها اینو فقط میگم که گفته باشمم و اصلااااا این اتفا

خب بچه ها اینو فقط میگم که گفته باشمم و اصلااااا این اتفاقی که راجبش میگم قرار نیست الان بیفته ولی خب...
من بین این روزایی که میام قراره یروزی واقعا برای همیشه برم و خب یسری دلایل شخصی پشتشه حالا این اتفاق ممکنه همین هفته‌ی دیگه بیفته یا نه اصلا یکی دوسال دیگه بیفته..:)
ولی بی هیچ اغراق یا دروغی روزایی که کنار شما بودم بهترین روزا ساعتا و ثانیه های عمرم بود
بدون شما واقعا نمیدونم چجوری قرار بود از یسری چیزا زنده بیرون بیام دلیلی که روزامو شب میکردم و فرداش دوباره بیدار میشدم شما بودین و هستین و بهترین بخش زندگی وحشتناکم شمایین و حتی نمیتونین یک میلیاردم عشقم به خودتون و تصور کنید من بیش از اندازه عاشقتونم و واقعا شما برای من اچا‌یید (پرستیدنی) و من واقعا شما رو پرستش میکنم
همتون همتوننن بیش از اندازه با استعدادید مهربونید و بی نقصید و حتی نمیتونید تصور کنید چقدرررر راجب این حرفام جدیم لطفا اگه یروز نبودم یادتون نره که ینفر یه گوشه‌ نشسته براتون دعا میکنه و به همتوننننن افتخار میکنه عاشقتونم
و اگه یروزی ازتون خداحافظی کردم یادتون باشه هیچ چیز ابدی نیست
دیدگاه ها (۵)

سلامممممم برای مدتی کوتاه

امشبم مثل دیشب یطوری نگام کنه انگار منگلی چیزی دیده خودکشیمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط